Pep Talk to Jens

Jens har så mycket att göra att det är helt tokigt. Mer än någonsin, så för att peppa honom lite där ute i friggeboden postar jag dessa två videos. Så Jens ifall du läser bloggen: varsågod.
Första videon är klipp ifrån en serie som vi var smått besatta av när vi väntade Viola. Trailer Park Boys
På BB citerade Jens den i mitt öra, Viola är alltså född med dessa ord i bakgrunden.(jisses) Den funkade då som pep till mig hoppas det gör det samma nu till dig Jens!

Den andra videon behöver ingen närmare presentation: Holy Diver, Dio. Jens favoritlåt. Någonsin.
Spela dem gärna samtidigt de funkar oväntat bra ihop. Enjoy:

Translation: Jens works like crazy right now, so I want to "pep" him with two videos posts.
First video: Trailer Park Boys, a tv-show we became obsessed with during our pregnancy. During labour Jens pep talked me by quoting the members of the show. It worked!Viola was born with this in the background.
Second video: Need no further presentation: Holy Diver, Dio. Jens favourit song EVER. Enjoy. Do play them at the same time, they work surprisingly well together.






Kommentarer
Postat av: jens

Jenny.. älskling. Snällt att du tänker på mig. Jag tänker ju nästan alltid på dig, men kanske som mest intensivt, närjag tittar på detta klipp:



http://www.youtube.com/watch?v=zAR8LpQrVtY

2008-11-06 @ 13:01:35
Postat av: Jenny Sammy Rose

hahha tack darling.

2008-11-06 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0