Resume av vår vecka



Hej

Resume av veckan: Jag har blivit lite blekare både i hud och hår.
Jens har ritat till: en ungdomsbok, en möbeljätte , en fasadfärgsannons, Axwell och till sammyrose såklart.
Jag vet vad ni tänker. "dear lord! hur kan hon kräva honom på jobb till sammy när han redan har händerna fulla!??!!!??"
Jajaja, men i stressiga situationer föds briljanta idéer vetni.
Viola har lekt mycket i sin nya lekstuga och träffat kompisarna Clara, Malte och Hampus.
Hennes skor har blivit för små. Fröken på dagis fick en dag nog och skickade hem henne i en kamrats extraskor, violas egna skor stoppades i ryggsäcken med meddelandet: "De går inte längre på!"

Dessutom har vi sålt en tevetapet och flera tröjor ur sortimentet. Och kollat senaste avsnittet av Entourage. Vinnie Chase inledder senaste säsongen med skäggväxt. Han klär ju inte alls lika bra i det som Jens, och det var det nog någon som sa till honom med, för det rakades bort snabbt.

Kommentarer
Postat av: jenny

Er tevetapet är.. grym.. som..bara..den.. Tänk att ha den i Antons rum (som är 9 år) Vill önska dig lycka till med på fotograferingen imorgon. Ser framemot att få se dina bilder!



ps: jag vet inte om jag inbillar mig, men tycker mig ha sett er i Skivarp under sommaren. Ni kanske var hos någon bekant som hade loppis? eller jag har fel?

2008-09-12 @ 18:22:43
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: alexandra

sa sot hon ar!

2008-09-16 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0