Vad ska man med en robot i trappen?




Ni kanske undrar hur det gick med trappens vägg, den som vi först målade rosa, som sen blev gul.
Jo, den är nu svart. Det var nämligen så att efter att jag målat den gul två gånger bestämde jag mig för att jag hatade färgen.

Så nu är den svart. Och Jens e så trött på roboten han skulle målat där , så den vägrar han nu göra.
Nu ska vi istället hänga tavlor där. Så idag körde vi till loppis och köpte en massa ramar som vi ska fylla med foton.

Klänningen som jag har på bilden har jag fått av Maria. Hon hittade den på loppis i skillinge och tänkte på mig. Den är smal i midjan och med mycket vidd i kjolen. Underbar, men lite, lite för liten.

Translation: The wall is no longer pink, nor is it yellow. It is black.
After I had painted it yellow I decided it did not work.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha Ha Ha. Fan vad typiskt er!

2008-12-15 @ 17:18:24
Postat av: jenny

skit samma om den är lite för liten. den ser ut att vara bedårande!! prickigt också.. åh..

2008-12-16 @ 13:06:40
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0