Han bollar inte, han arbetar



Om några dagar finns vi med på "Driftig", en mötesplats för kvinnliga entreprenörer.
Känns spännande. Veckans företag, minsann. Sitter här och grubblar över frågorna. Man vill ju ge genomtänkta och kloka svar.
Jens fick fotografera. Han tyckte att det redan fanns många bilder, men jag ville gärna ha en ny.
Foton kan man aldrig få för många av.

Det är bara Jens som kan leva upp till ordet Driftig idag. Han bollar med tre stressiga jobb i luften samtidigt som han bygger färdigt bänken. (fy vad jag ogillar det talessättet; att bolla med något, usch vad klyschigt. borde ändra det.)
Jag har inte fått gjort något alls idag. Jens säger att jag drabbats av latmasken.
I veckan är det avslutning på Violas dagis och Violas stora kärlek kommer dit: ponnyn Randy.
Han har brun päls och en gång i veckan går de en promenad tillsammans. Och nu ska de andra barnen också få provrida.

Nu ska jag skriva färdigt.
god kväll

Kommentarer
Postat av: Martin

Tja tja

Lovade ju dig att skriva en kommentar så här är den.

Kul att se att du lever och mår bra =)

Hör av dig.

2008-06-19 @ 00:58:17
URL: http://www.dolphinsfromhell.com
Postat av: Maja-Stina

Nu finns ni på Driftig nu! Jättebra text. Snygg bild!

2008-06-19 @ 11:12:20
URL: http://www.majastina.driftig.nu
Postat av: alexandra

Vilken underbar bild, söta tjejer!! Den bilden vill jag ha!

2008-06-19 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0