Hon till vänster, är det Sue Ellen?



Jens sitter i sin friggebod och ritar, jag är på ovanvåningen, Viola e på dagis.
Hon gillar verkligen dagis nu. Längtar dit, säger hon.

Jag ska försöka cykla med henne dit om dagarna, för att spara bensin och motionera.
Mätte idag med bilen, det är inte ens 6 km dit. Skandal att ta bilen egentligen.

Igår skulle vi måla klart grunden. Plockade fram sista spannen Fylefärg, från i höstas. men tyvärr hade det kommit in vatten och pulvret förvandlats till en hård klump.
Trist. Jag får köpa mer idag, ska ändå till Sjöbo, har en fotografering där: Av denna tjusiga Donna

Jag och Viola avslutar kvällarna med Dallas. Igår när vi låg och tittade sa Violen:
"Hon till vänster är det Sue Ellen?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0