Soft Söndag



Igårkväll åt jag upp det sista godiset från kalaset. Överallt fanns det, i skålar, i skåp och i överblivna skattjaktspåsar.
Det har variit en fullspäckad helg och igår hade vi föräldrargruppsgänget här. Det var skoj att träffas igen, det blir långt mellan gångerna tyvärr. Vi har alltid mycket att prata om och barnen underhåller varandra.

Viola var helt tömd på energi igårkväll och somnade redan halvsju. Hon har haft en roligt helg, men det har samtidigt varit lite jobbigt för henne. Det märks att idag måste vi ta det lugnt och softa mycket.
Det är minsann inte lätt att fylla tre år.

Jag har en fotografering idag och givetvis mer bilproblem. Ännu en gång måste vattnet fyllas på och denna gång har luckan hängt sig. Fy fasen för skrotbilar. Jag längtar så till vi får tillbaka vår fina bil. Den kommer på måndagkväll.
Idag får jag låna bil av Claras föräldrar (violas bästis). Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0