Nu e det helg



Nu sitter jag här på ovanvåningen av vårt hus, med ett glas vin, surfar.
Det har varit en väldigt trevlig dag idag. Jag har varit i Landskrona med skibenten Sara.
Vi har fotograferat och upplevt en jättefin trädgård. Christins trädgård. Vi blev så väl omhändertagna och vill knappt åka därifrån. Bland annat bjöd Christin på hembakat vörtbröd och banankaka och till lunch: sallad med jordgubbar och rosenblad. Jisses så flott å gott.

Efter att Viola haft avslutning på dagis har hon och Jens hängt hela dagen i kyrkbacken. Viola har lärt sig att vissla.

Ni måste ju checka intervjun om sammy rose på driftig.nu

Kommentarer
Postat av: Jenny/sammyrose

Nu kommenterar jag mitt eget inlägg. Vad fräck du ser ut på bilden Jens!

2008-06-19 @ 20:30:10
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0