Sista inlägget idag

475052-77

sista jag lovar.
Viola sover än. Rosslig i halsen.
Igår åkte jag in till pressbyrån för att handla tidningar. Får jag en timme "ledigt" gör jag helst av allt det. Det är så skönt att gå i lugn och ro och bläddra bland alla tidningar.
Ibland erbjuder de vissa utvalda tidningar till pressat pris. typ 49 kr, dem brukar jag alltid köpa. Kul att kolla in sådana som man oftast inte köper.
Förr fick man även en trisslott om man handlade för 100 kr. Det var tider det!
Igår blev det iallafall Eng. Elle, Living Etc, Bolig, Mama och Vouge Living. I Living Etc, som är min favorittidning hittade jag bilden ovan. Jisses vad fint. Så personligt och ball. Hem måste ju ha mycket humor tycker jag. Man ska inte ta sig själv på för stort allvar utan ta in saker man gillar och blanda hej vilt. Familjen som bor i hemmet på bilden har dessutom ett rosa kök, och det klappar mitt hjärta ju extra hårt för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0