It´s a good day



Vilken start på veckan.
Hantverkarna skulle tagit en veckas paus som jag skrev om tidigare, men har nu ångrat sig och istället dubblat sin styrka i antalet mannar.
Efter att jag lämnat på dagis möttes jag av detta hem, som ni ser på bilden. Tre killar på taket, murare, plåtslagare och snickare. Dessutom har vi fått det sista materialet levererat.

Jättebra. Dessutom har jag fått in ett par förhandsbokningar av trycket från gårdagens inlägg.

Hej

Translation: This week has started in a great way. The carpenters have brought some help today and right now there is three people on the roof. Things are moving forwars fast and it feels really good.



Kommentarer
Postat av: jenny

Det är en härlig syn, dessa hantverkare som jobbar. Man slipper göra det själv. Underbart. Jenny & Jens har ni inte börjat fundera lite på att trycka era häftiga träjor i vuxenstorlek? jag skulle vilja ha en likadan tröja " i love Tv" :) (eller man skulle skriva "i love computer" ;) KRAM

2008-11-03 @ 17:28:05
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

Hej Jenny.

Även om vi också älskar datorer så har vi inget sådant tryck på gång. Men ifall du skulle vilja ha en vuxen I heart tv, så fixar vi ju det.

Man borde nog ha en tjejmodell och en herrmodell. Återkommer när det e klart

2008-11-04 @ 09:20:00
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0