Sovrum make over



Hej!
Idag har jag haft en dålig dag, som jag beskrev för en kompis: Som en "bad hair day " fast på hela tillvaron.
Allt jag har försökt göra har blivit kass. Som tur är påverkas inte våra hantverkare av min otur. De har nämligen varit här idag och jobbat på vårt sovrum. Och j-klar vad det gått undan.
De har rivit ner den fula ytan på väggarna, satt igen dörrhålet och installerat en skjutdörr en bit bort (se bild) och satt träpanel på hela väggen mot trappen. Jag älskar våra hantverkare. Det är lite snack och mycket hockey. Om man säger så.

Translation: Hello! I´ve had a bad day today, nothing turnes out the way I want it to. Fortunally our carpenters have not had the same problem. They have been here today, working on our bedroom. And man have they been working! The have been tearing down stuff and building it back up. They have mooved our bedroom entrence and turned it into a sliding door. Yeehaw.

Kommentarer
Postat av: AK

F*n va bra det blir. Synd att jag inte kan hjälpa till....

2008-11-27 @ 02:08:02
Postat av: Jenny Sammy Rose

Ja du skulle ju varit med! Henry och Viola kunde lekt i byggdammet tillsammans

2008-11-27 @ 14:19:36
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0