Start spreading the news





Vissa älskar NY vi älskar TV.
Detta är vårt senaste tryck.I heart TV, Imorgon dyker det upp i butiken. www.sammyrose.se

Det har varit en riktigt bra helg. Malte kom hit och hjälpte mig fotografera tröjorna. Det skötte han galant.
Dessutom var vi på en finfin loppis där vi fyndade en riktigt snygg ryamatta.
En annan ball grej som har hänt: Viola har slutat med nappen. Min syrra upplyste mig om nappfen. Så efter hennes instruktioner smög vi ut i trädgården och placerade alla våra nappar under hammocken, och precis som Anna Karin lovat hade det förvandlats till ett paket på morgonen. En stor låda med LEGO.
Viola var väldigt imponerad och tyckte helt klart att det var värt det.

Ikväll vill jag fira det nya snygga trycket med en Miami Vice-maraton, men Jens vill tvunget se Ensam Mamma Söker. Jisses.

Translation: Some people love NY we love TV!
This is our newest printed tee.
It will be launched tomorrow at www.sammyrose.se

It has been a great weekend. Malte (above w. Viola) came here to model the new shirts, and he did a great job.
And yesterday we found a great looking rug for our livingroom, at a nice fleamarket we went to..
Another exciting thing: Viola has quit her passifier (isn´t that an awful word?).
My sister told me about the passifer-fairy. So last night we put all of the passiferers outside in the garden. And this morning they hade been transformed into a gift. A big box of LEGO:Viola was amazed, and thought she had made a sweet deal.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Ann

Å vad bra. Den ska jag ha till min lilla 1åring. hon sitter som klistrad framför tv´n.

2008-11-03 @ 12:16:47
Postat av: Jenny Sammy Rose

Tack! Vad roligt med lite respons. jag ska få upp den på sidan till ikväll. Kolla då.

2008-11-03 @ 12:47:18
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Elin

Å va fin! En sån skulle jag ju vilja ha själv! Om du har några "över" så skicka gärna till gebit :-)



Vi hörs!

2008-11-04 @ 09:53:05
Postat av: Jenny Sammy Rose

Hej gebit. vad roligt. Jag har som vanligt beställt lite för få. måste iväg med en till bneställning. har fått lite förfrågningar på vuxenstorlekar. Är ni också intresserade av det. BY the way... har ni nån snygg bild på er ännu?

2008-11-04 @ 12:39:45
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Dexter

Gah! Cravings!

2008-11-04 @ 12:43:37
Postat av: Jenny Sammy Rose

Ja du Dexter, den hade suttit snyggt i er snygga 70-tals villa!

2008-11-04 @ 13:07:33
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Dexter

Eller hur :)(äsch...) Jag drar stl 98...är jag för stor för stl.24mån?

2008-11-04 @ 22:43:42
Postat av: Jenny Sammy Rose

Dexter borde absolut kunna ha 24 månaders. Viola har 110/116 och går fotfarande i den. Men nu är det på gränsen.

2008-11-05 @ 12:50:36
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, ja ja till vuxenstorlekar! Jag skulle vilja ha en vanlig gammal hedlig t-shirt, inte topp:)



Kram!

2008-11-06 @ 11:36:27
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: Alexandra i Asheville

Skitcoola!

2008-11-06 @ 21:21:11
URL: http://alexandrabrandt.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!



Blev inget fotande förra helgen men vi ska försöka fixa nån bild nu i helgen , får se om den blir snygg...



Vi skulle gärna försöka kränga lite vuxentröjor!

Jag kommer köpa en till mig själv!



Vi hörs!



/Elin

2008-11-07 @ 10:41:41
URL: http://www.gebit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0