It´s true, vi är klara

Vet ni vad? hantverkarna har lämnat huset, de är klara. Nu är det upp till oss att göra fint med målning av väggar och golv, och bäst av allt: dekorera. Jag är på väg upp dit nu, jag ska hänga upp en lampa i Violas rum. Vi har ingen ström där ännu, men den fina lampan kommer inspirera mig i städningen som jag ska ta mig för.
En annan trevlig grej: sålde vår första I heart TV-affisch. idag.

Translation: U know what? The carpenters has left this house.
And it is all done. Now it is up to us to paint walls and floors and the best part: decorate.
I am gonna head upstairs right now to hang a lamp in Violas room. We don´t have any power yet, but the lovely lamp will boost me to continue cleaning.


And we sold our first I heart TV-poster. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vacker bild!

Mamma Christin

2008-11-08 @ 09:08:52
Postat av: Maja

Grattis! Och va spännande! Nu kommer det roliga jobbet!

2008-11-08 @ 11:34:25
Postat av: Jenny Sammy Rose

Tack tack

2008-11-09 @ 13:09:16
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0