Kass kvalite men ändå med



Wassup Rockers

Efter flera dagars sjukstuga är vi äntligen på bättringsvägen.
Renoveringen går lite trögt just nu. Killarna jobbar på med att få upp takpannorna igen, men det är tungt, blött och balanskrävande. Men det ser fint ut. Vi har bestämt oss för att låta dem göra iordning vårt gamla sovrum innan vi flyttar in dit igen. Väggarna där är fula och ojämna, och gör vi inte det nu lär det inte bli gjort på många år. Så vi stannar nere framför teven och kaminen ett tag till.
Om allt går som det är planerat ska renoveringen vara färdig om 2 veckor. Hantverkarnas arbete alltså. Invändigt ska de regla upp väggar, isolera, gipsa och spacka. Sen ska vi måla, tapetsera och fixa golven.
Vi hoppas ha klart Violas rum till Jul, resten kan vänta.... länge.

Bilden har min storasyster tagit av oss. Hon har bara skickat den till mig riktigt lågupplöst, men jag gillar den så mycket att den får vara med ändå. Första gången jag lägger upp en bild av dålig kvalité på den här bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0