Lite pepp

Nej vad f-n säger ni? Ska vi inte vända denna grå, trista tisdag med hjälp av Footloose?
Efter ett lite jobbigt lämnande av Viola på dagis behövs det.
Skomodet är ju to die for i denna snygga video. Och klippen sen, å vad najs: High fives, snygga moves, kevin bacon i coola kläder, flipping burgers, långtradare, chris penn mm mmm ja ni förstår.

Ifall ni vill ha mer av Footloose och can´t buy me love-känslan vill jag tipsa om ett klipp här
 


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Alex i nebban

Hej!! Kommer du ihag vad det star pa tjejens troja nar dom ar pa det dar motet om att forbjuda dans? Hon visar den bara snabbt. Men det star nat coolt, jag vill ha en san, men minns inte vad det star!

2008-10-14 @ 23:18:54
Postat av: Jenny Sammy Rose

Späänande fråga alex! Det ska jag kolla, har filmen här hemma. Återkommer. Ring gärna ikväll är hemma efter fem.

2008-10-15 @ 07:50:38
Postat av: Frida

Jisses. Vilken fin blogg. Häftigt företag. Sist men inte minst: vilken toksöt dotter!

2008-10-15 @ 12:57:18
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

Det var fantamej det grannaste jag hört sen jag konfirmerades. Tack du söta fashionvision. Nu ska jag kolla din blogg.

2008-10-15 @ 18:01:24
Postat av: Frida

Hej igen! Ta åt dig av allt du är värd! Är helt såld på bloggen och på ditt och din mans skapande. Ni måste vara Sveriges coolaste mamma och pappa med som sagt var Sveriges coolaste unge! Ska bli spännande att följa era upptåg.

2008-10-16 @ 22:03:10
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0