Marie, Jeff, Puppy och Ballon dog



Jag älskade Coppolas färgsprakande film om Marie Antoinettes dekadenta liv. Och jag älskar Jeff Koons, därför tycker jag att det passar utmärkt att han ställer ut 17 av sina skulpturer på Château de Versailles.
Detta tror jag att drottningen Marie hade uppskattat. It right up her alley (iallfall coppolas version av henne)


Translation:I loved Coppolas movie Marie Antoinette. And I love Jeff Koons, thats why I would love to see his show at Château de Versailles. I think queen Marie would approve. It´s right up her alley (at least coppolas version of her)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag älskar också Marie Antionette-filmen!

2008-10-25 @ 22:10:31
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/peppa-er-sjalva.html#comment



HAHAHahahahahahahHAH

2008-10-26 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0