Runt runt

Idag har det varit tyst på renoveringsfronten. Men vi har jobbat. På förmiddagen var jag och plåtade gruppbilden på Violas dagis. Det var inte det enklaste. Sen tog jag med mig Viola hem, där Jens hade lunchen klar.
Nu har jag preciskommit hem i från en fastighetsfotografering och Jens har återgått till jobbet på kontoret.
Jag och VIola ska nu gå ut.
Jag känner mig helt grötig i huvudet idag. Då brukar musik hjälpa.
Den här är en av de bästa som finns, för just grötiga huvud.


Daft Punk Around The World


Kommentarer
Postat av: Alexandra i Asheville

Jag alskar denna videon, kommer ihag att jag spelade in den pa vhs tillsammans med en massa annat gottit.

2008-10-10 @ 18:03:38
URL: http://alexandrabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0