Lite trädgård och sånt




Jag sitter med sony vaio laptopen i soffan, Jens bredvid med den gamla laptopen. Vi kollar VH1, 1980 talets klassiker spelas. Vi njuter av att renoveringen gått så bra.

Jag har börjat gör inrednings- och trädgårdsreportage med en kompis i grannbyn, Sara.
Förra veckan visade Lantliv intresse för ett reportage och idag hörde Allt om trädgård av sig ang. ett annat. Vi åller tummarna.
Bilden ovan är från min systers trädgård i Nebraska. Helt klart reportage-värt. Ska se om jag ka få med mig Sara dit nån gång =)
Nu måste jag gå och lägga mig. Snickaren kommer tidigt imorgon och då ska sovrumsväggen rivas.

God natt

Kommentarer
Postat av: Tilda & Liva

Vad roligt att inredningstidningarna är intresserade! :)



Supermysig bild, as usual!

2008-09-25 @ 13:49:38
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: Alexandra i Asheville

spannande

2008-09-25 @ 19:52:17
URL: http://alexandrabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0