Heidi och Fantomen



Vilken dag! Först träffade vi Fantomen på Eskilstuna djurpark och sedan bloggaren Heidi från HusetHed.
Båda dök upp helt utan förvarning och vi blev mäkta glada och förvånade.
Fantomen stämplade Viola med det goda märket samtidigt som han berömde henne med orden " Det var modigt".
Medan Heidi berömde Viola för hennes gungande skånska.

Jag kontaktade Heidi i våras , då jag ville hem till henne och fotografera för Dos. (se hennes hem här!) Då fick jag nästan inte fotografera henne alls. Därför känns det extra bra idag då jag kan lägga upp denna mobilbild av oss båda på en loppis i Kolbäck, där vi sprang på varandra.
Jag förstår inte varför Heidi inte vill vara med på bild hon ser alltid så coolt sval ut. Speciellt idag i sin Polka dot klänning. Faktiskt en likdan som fanns i Bon Vintages shop förra veckan. Något både jag och Heidi hade lagt märke till. Men Heidis var från Myrorna. Det och annat viktigt stod vi och språkade om bland porslinsfigurer och lampor.

Translation: In a tiny fleamarket shop in the small town of Kolbäck I ran into a blogger called Heidi. today. I read her blog and did a Dos visit at her house earlier this year. It was so nice seeing her again.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ha ha!

Det visste väl jag att det skulle bli bilden med brillorna.



Så kul att få se dig idag. Och lilla Viola sen då! Som en liten lila mini marsmallow.

2009-08-06 @ 18:05:23
URL: http://www.husethed.blogspot.com/
Postat av: Lady Thirty

vad roligt!

huset hed är en välbesökt blogg liksom din :)

2009-08-07 @ 10:11:20
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: MayaLee

Jaha har ni varit i Eskilstuna!? Då skulle ni ju ha kunnat komma in på en fika :-) Vi bor bara typ 5 min från Fantomen :-D

2009-08-07 @ 21:36:46
URL: http://mayalee-dreams.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0