Tune in, tune out, good night



Idag har jag varit ute och plåtat hela dagen: Barn, butiker och griskultingar.

Om ett par dagar kommer denna tröja in som svart i butiken tillsammans med en svart damtröja.
Det kommer även en unisex-tröja i härligt silkigt material. Både i svart och vitt.
Och till alla Carl-fans kan jag glädja er åt att Jens jobbar på ett nytt tryck med honom. Ett litet Carl-äventyr.
Nu går jag och lägger mig.

Fotot tog jag i Nebraska. När min syster hade kastat ut deras TV.

Translation: Today i have been out photographing all day: Kids and piglets. 

In a couple of days the shop will be updated with some new tees. The one above in black. And a couple of other tees.
And Jens is working on another art print with Carl as the main character.

I took the photo above in Nebraska after my sister kicked here TV to the curb.
Good Night!

Kommentarer
Postat av: Jonasn

"Och till alla Carl-fans kan jag glädja er åt att Jens jobbar på ett nytt tryck"



Ingen flickvän på gång till Carl...?

2009-08-20 @ 12:34:10
Postat av: Sammy Rose

hahh Jonasn. Jag har varit inne på en pojkvän=), men jag tror han han fortfarande är singel.

2009-08-20 @ 12:46:14
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Mattias Kroupa

Oh wow that turned out really good!

2009-08-21 @ 10:07:14
Postat av: Mattias Kroupa

That turned out really good!

2009-08-21 @ 10:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0