Knitted goodies



Viola blev väldigt glad när hon fick detta i posten idag. Men tänkte sedan på något tråkigt när jag skulle ta bilden.
Ibland är det så. Men tack moster Majlis för paketet. Viola tycker att det är väldigt festligt att trä halsduken genom det lilla hålet.

Majlis genorisitet slutar inte här, nej nej, Viola har även fått en lagom stor skolbänk med perstorpsplatta till sitt kontor av henne. Men den kom inte på posten utan med bud.

Translation: Even though Viola looks sad in this picture the mittens and scarf made her happy when she got them in the mail today.

I have a policy when it comes to photographing kids: I never tell them to smile. When I hear someone do that I get a chill running down my spine.

Thank you Majlis for these knitted goodies.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag har ingen moster Majlis som stickar åt mig...

Men jag har en mamma som gör det istället.

Dom är så bra dom där mammorna och mostrarna!



2009-12-09 @ 17:41:42
URL: http://www.husethed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0