Tantsnusk, det kallar Jens serien.

Fy. Har precis kollat på The Tudors. Usch vad hemskt det var. Massa tortyr och huvudena flög både hit och dit.
Vill nog inte se nästa avsnitt , det lär nämligen bli värre. Både Drottningen (Anne) och Lord Boleyns huvuden sitter fortfarande kvar och det fattar ju alla att de inte kommer göra länge till. Fy.
Nu ska jag ut på nätet och Googla, visare det sig att dottern också avrättas, ja då slutar jag fan titta på det.

Translation: I just watched The Tudors. I feel sick. It is to grewsome for me.

Kommentarer
Postat av: Jenny på Sammy Rose svarar till sig själv

OBS SPOILER! Ok, jag har googlat henne nu, Elisabeth, Annes dotter, hon dog när hon var 70 år. Då verkar hon ju undgå Henrys vrede i nästa avsnitt.



ps. enligt google verkar inte Henry varit speciellt trevlig. Mycket skit om honom hittade jag.

2009-02-04 @ 23:46:18
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok hej igen. har googlat lite till och känner mig lite korkad. Hon var ju DEN Elisabeth, det borde jag ha fattat. ok Godnatt.

2009-02-04 @ 23:49:53
Postat av: jessica

Hu. Du är modig. Jag tittar bara på familjen Sommer och sedan går jag och lägger mig. Det är lagom för mig.

2009-02-05 @ 08:44:39
URL: http://livetsomfamilj.blogspot.com
Postat av: Jenny på Sammy Rose svarar:

Hahah Jessica, det låter klokt. Jag sov så dåligt, låg bara tänkte på den där stackars musikanten... suck.

2009-02-05 @ 08:55:39
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Jennyk

Tittade på serien en stund igår men orkade inte se den. Jag tittar hellre på TV4 fakta. :)

2009-02-05 @ 09:39:27
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Manhattan

Vi hade en katt som hette Svante Tudor, men han hade inget med det engelska kungahuset att göra. Vi tyckte bara att han var lik katten på batteriet. Meeeeoww. Han flyttade med oss ut till Tomstorp, men gick vilse och slutade som söndagsmiddag hos räven som bor en bit bort. Sad but true.

2009-02-10 @ 19:20:57
Postat av: Anonym

Vi hade en katt som hette Svante Tudor, men han hade inget med det engelska kungahuset att göra. Vi tyckte bara att han var lik katten på batteriet. Meeeeoww. Han flyttade med oss ut till Tomstorp, men gick vilse och slutade som söndagsmiddag hos räven som bor en bit bort. Sad but true.

2009-02-10 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0