Dimma i kyrkbyn



Idag startade jag dagen med att ta lite pressbilder av vår I heart TV.
Som jag nu mailat iväg.
Det ni ser är vår pedantiskt skötta trädgård, som mest består av gegga , presening och påbörjade projekt. Jag älskar att planera trädgård men har lite svårt för att få rabatter att trivas och träd att växa snyggt. Däremot kan vi hantera "döda ting", staket och plank och sånt.  Vi installerar gärna saker i trädgården som detta svarta plank. "vad ska ni ha det till", "ska det fortsätta ut som ett staket" har folk undrat.
Vi svarar bara: "det e svnyggt" och väldigt praktiskt. Jag använder det ofta till foto. Älskar svart plank. mmm... och korrugerad plåt.

Translation: I love to garden, but I am not very good at it. Can´t seem to keep anything alive for long. But we do have good idéas, and we can build things that last. Like this black wall, I love it. It´s soooo black.

Kommentarer
Postat av: fnurr

otroligt snyggt sätt att visa printen!

fint med det grå vädret och leran. det hade INTE varit samma coolhetsfaktor med en blommande sommaräng.

2009-01-14 @ 10:24:25
URL: http://fnurr.blogspot.com
Postat av: Manhattan

Stackars Viola! Det är svårt att våga sätta ner foten i någon annans trädgård, men OM du känner att du är emottaglig för tips och råd, så kan kanske farbror Manhattan hjälpa till !? Våga fråga!

Snart är det vår! Hurra!

2009-01-16 @ 08:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0