Photos of our Entourage



I veckan lägger vi upp nya kundbilder i vårt galleri på nätet.
För alla er som vill vara med gäller det att be en förälder om hjälp med plåtningen. Så vidare ni inte kör med självutlösare på kameran som Robin och Nils här ovan.
De enda kraven på bilderna är att tröjan är på. Storlek, text och sånt fixar jag.

shop (@) sammyrose.se
Translation: This week I will upload some new client photos to our shop. Wanna join us? Email me a photo of you kid wearing one of our shirts!

Kommentarer
Postat av: johanna

Min Johannes skulle vilja ha en t-shirt i storlek 30 år och sen kan jag skicka in ett foto på honom.

Postat av: Jenny Sammy Rose

Hahah. Hade varit kul med en vyxen karl i mitt galleri. Det måste vi ju fixa! Har du bestämt vilken storlek du vill ha på printen?

2009-01-12 @ 19:39:58
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0