Jenny med det fåniga leendet



Det har varit en bra dag på många plan.
Violas blivande kusin: Vera har tydligen tröttnat på Lottas mage och bestämt sig för att komma ut, inte riktigt NU men hon e på gång.
Viola har haft det kul på dagis och vi fick besök av en arkitekt, som vi blev väldigt förtjusta i.
Han hade så många bra idéer att jag satt med ett fånigt leende genom hela mötet. Ni vet nog vad jag menar, ibland blir man så glad över nått, men det passar sig inte att skratta precis. Jag försökte liksom inte verkar för positiv.
Han ska skissa på en liten atelé till oss. Vi får se.
Upplyft av alla hans idéer spenderade jag resten av dagen med att komma på egna bra idéer. Det är dem jag sitter och skriver om på bilden ovan. Bredvid mig sitter Sir Viola Lancelot.  Riddaren från det blommiga sovrummet.

På tal om det blommiga rummet. Minns ni omröstningen? När vi skulle välja ut den blommiga tapeten?
Den har lett till ännu ett tapetinköp. Men inte till Viola utan till en liten Flora.
Det tyckte jag var skoj.


Translation: Good day ,today. Viola is enjoying day care. And we had a great meeting with an architect.

Kommentarer
Postat av: Jenny Sammy Rose

Frissan Theresa! jag hoppas du läser detta inlägg och ser hur desperat jag behöver en tid hos dig.

2009-01-13 @ 19:16:24
Postat av: Carina

Jag tycker alltid alla är lik nån - nu tyckte jag du var väldigt lik Mädchen Amick här! Nåt med munnen tror jag....

2009-01-13 @ 21:52:56
URL: http://infingfunderar.blogspot.com
Postat av: jenny

Jag behöver också en tid hos min frissa. men hon är så populär att folk i byn står i kö.. finns inget tid förrän den 20 feb.. Man bör boka tre månader i förväg. Det ska bli så spännande och se resultatet av er nya fina atelje!

kramen

2009-01-14 @ 09:25:14
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

Carina: Det var väldigt snällt, älskar henne och Twin Peaks. Ser inte likheterna dock, men idag ska jag gå runt och servera apple pie och låtsas att jag e hon.. aahh.. Tack Ps,. det där med munnen, har alltid ogillat den minen, tycker det får mig att se osäker ut. haha

2009-01-14 @ 09:53:58
Postat av: jenny

carina: jag fullständigt håller med dig! nu när man kollar så ser man att Jenny är LIK Mädchen!

2009-01-14 @ 13:09:27
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0