Låååååååånnnnngssssaammmtt



Jag vet, det är så jag uppdaterar bloggen nu för tiden.
Sommaren har snott all min energi och jag spenderar all ledig tid utomhus.
Mycket jobbtid spenderas också utomhus faktiskt då jag och min skribentkompis Sara är runt och gör trädgårdsreportage. Men snart kommer blogg-galningen tillbaka i mig. Jag lovar.

translation: Sllllooooooowwwwllllyllyyyyy, thats how I have been updating recently. Very Slow. The summer seems to have taken all of my energi. I spend all my free time outside.
Bare with me.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag tror nog att du inte är eeeeennnnnsssssaaaammmm!

2009-06-25 @ 22:48:51
URL: http://husethed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0