The mailman was nice to me today



Jag fick så mycket trevligt av vår lantbrevbärare idag.
Massa foto som jag ska försöka göra något kollage av.
Elle Interiör (denna ska jag tacka min svärmor för snarare än brevbäraren)  och boken "Stockholm´s Apartment".
Denna har jag länge velat ha och tydligen visste Isabelle det för det var från henne det paketet kom.
I boken hittade jag denna bild och tänkte direkt på Cim, vars hem jag nyligen fotograferat, hon berättade för mig att hon var tvungen att lägga band på sig för att sluta upp med att köpa kaffekoppar. Men nu när jag sett denna bild tycker jag istället hon ska fortsätta. En sån hylla kan hennes pappa, snickaren, bygga åt henne.
Eller hur Cim?


Translation: Good stuff in the mail today.
Photos, that I ordered.
Elle, from my mother in law.
The book "Stockholm´s Apartments", from Isabelle.
In it I found this picture (above) of almost 150 coffee cups. I love it. It made me think of Cim, whos home I recently photographed. She told me that she had to stop bying small vintage coffee cups, she had to many, she did not know where to put them all.
So Cim this is what you could do !

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vilken snäll mailman ni har! :)

Hoppas bara han inte har lika mycket problem som den här mailmanen.



http://www.youtube.com/watch?v=SGNXj3Z4lc8

2009-06-04 @ 17:02:48
URL: http://www.husethed.blogspot.com/
Postat av: Tiger

En fantastisk hylla! Jag vill alltid köpa koppar, men jag använder nästan bara två-tre av de jag har...



Vet du, om du är snäll om mailar din adress kan jag skicka en present till dig också. Post är det bästa som finns!

2009-06-04 @ 17:43:32
Postat av: julia

Kul! Jag skulle också vilja ha den där boken. Det är min kompis Anna-Ellas hem på framsidan av den. Henne ska jag besöka snart. och titta på Morrissey.. på hovet. Jösses vad kul! Jag har också en present till dig. som jag köpte på loppis för några veckor sedan. Var liksom tvungen. :) Kram till dig.

2009-06-04 @ 18:02:35
URL: http://juliasvardag.blogspot.com
Postat av: Sammy Rose

Heidi: Ja det får vi verkligen hoppas. Jag har en likadan "Clipboard" som han har med sig när han går in första gången.

Och dig har jag ju redan fått en present.





Tiger och Julia: Var kommer alla dessa vänliga människor ifrån? Tiger jag har mailat dig och Julia, jag vill ju gärna komma på en Dos Visit till dig, så jag får vara nyfiken tills dess.



2009-06-04 @ 18:11:45
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Mary

Snyggt!!!

2009-06-05 @ 08:01:50
URL: http://marylous.blogg.se/
Postat av: Cim

Hur kunde jag missa detta fina inlägg! Katastrof!! TACK!

2009-06-11 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0