Tv Carnage



Jag sitter här och lyssnar på country. "If We Make it Through December" sjunger Merle Haggard. mmmmm
Country får mig att uppskatta livet. En annan grej som får mig att uppskatta livet är TV Carnage som jag skrivit om förr.

Idag har vår samling blivit komplett då Jens fixat seriens senaste film:  " A Sore For Sighted Eyes"
För dem som inte känner TV Carnage, kan jag berätta detta:
Tänk er att sitta och zappa runt på amerikansk TV, gärna dagtids-tv, snabbt klickar ni er runt. Det din hjärna får är snabba, korta, intensiva och absurda klipp.
Tänk dig sedan att du inte ens behöver använda din fjärrkontroll, någon (läs ett geni) har redan satt ihop detta åt dig.
Se ett prov här!
Det finns många timmar av detta, idag ska vi kolla i 1 timme och 31 min.


Translation: We finally completed our TV Carnage collection. Tonight we will be watching "A Sore For Sighted Eyes".
See youtube-tv carnage here!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Åh älskar Merle Haggard, tror det är meningen att jag ska åka o se honom live imorgon!!! Skitkul med tv

2009-03-06 @ 18:47:21
Postat av: Sammy Rose

Hej! Ja det borde du. Övertala nån att hänga med.

2009-03-06 @ 22:48:12
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0