Go shorty it´s your birthday



Viola fyller år nästa lördag.
Vi har en hel del att göra tills dess. Men vi har redan köpt presenter. Väldigt förståndiga presenter faktiskt. Nästan bara saker som hon behöver: t.ex ett regnställ, flippflopp-skor och en lila klänning (vem behöver inte det).
Och ja ni har rätt: conversen ser stora ut, de är inte till Viola utan till Jens.

Trevlig helg!

Translation. .... but not untill next saturday. Viola will turn 4 years old and today we bought her gifts.
And yes you are correct, those converse-shoes are way to big for her, they are for Jens.


Have a nice weekend!

Kommentarer
Postat av: our little love nest

Happy Birthday Viola! ( I love the converse even if they aren't for her. We bought some for our baby and they look so cute on her.)

2009-05-29 @ 19:00:08
URL: http://deesullivan.blogspot.com/
Postat av: Heidi

Ha ha... Vet du vad Jenny! Mina twins fyller år på fredag, dagen före din Viola.

Och maken min på måndag (1/6). När vi väntade killarna så fick vi tid till igångsättning samma dag som han fyller. Var in på BB en hel timme innan de skickade hem oss, det var över fullt den dagen. Så de fick komma till världen 5/6. Jag och min stora son fyller 23/6. Väldigt stressig månad för vår del.

2009-05-29 @ 22:17:11
URL: http://www.husethed.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Lila klänningar behövs alltid! Jag ska på dop idag...i min lila klänning:)! Har lagt upp bilder på min gamla lägenhet idag...in och kolla!

Ha en fin helg! Kram

2009-05-30 @ 09:52:53
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0