Katinka Monroe




Jag lägger patience mycket nu om kvällarna.
Försöker verkligen att inte sitta vid datorn så mycket, som ni märker, och patience har jag alltid gillat.
Viola hjälper till och undrar ifall alla de bilderna på kortleken är av Katinka, innan hon tatuerade sig.
(Katinka,  vars bröllop jag plåtade i sommras.) Denna donna har verkligen gjort ett starkt intryck på Viola som ibland kallar färgen "aprikos" för "sån färg som Katinka hade på läpparna när vi såg henne i folkets park i sommras"

Se mer an bröllopet här!





Translation: I love to play solitaire, and I have been doing it a lot lately, I am really trying to avoid sitting by the computer at night and this helps me.

Viola had been looking at the girl on the cards for a while when she asked me if that was katinka, before she got her tattoos?
I photographed katinka last summer and she made quite an impression on Viola.

See more of Katinka here!


Kommentarer
Postat av: märta

åh! finaste Katinka och finaste Viola!

jag blir så varm i hjärtat av bilderna från bröllopet,dom är så fina och Katinka är så lycklig.

2009-11-17 @ 20:06:38
URL: http://martamydear-blogg-se
Postat av: nico

gorgeous pic,something reminds of erwin olaf.

2009-11-18 @ 13:26:52
URL: http://zwergenrocker.blogspot.com
Postat av: mamamekko

Å, patience var jag helt beroende av ett tag, men nu var det längesen. Men man kanske skulle lägga några ikväll, så lätt att fastna bara :) Älskar de bröllopsfotona du tagit, helt lovely! Får man kontakta dig den dagen man ska gifta sig tro?'

Ha en bra fredagkväll!

2009-11-20 @ 18:50:24
URL: http://www.vitdesign.se/mamamekko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0