Viola, Lykke Li, Måns Möller, Lilla Al Fadji, Alshammar mfl

Idag är sista dagen på penicillin. Alltså ska Borrelian (!) vara borta nu.
Hoppas jag blir mig själv nu igen. Trött på att vara sjuk. Jag har inte bloggat ett dugg om vår badrumsrenovering, tex. det tar jag som ett tecken på att jag inte varit mig själv riktigt.

Viola har varit med i Plan Sveriges senaste projekt som rör klimatet och barns rättigheter i världen.
1minut.se lanseras den 12, nästa vecka. Tills dess kan ni se denna lilla teaser. Där hon är med på ett litet, litet  hörn.




Translation: This is in Swedish but never the less: Viola is in it, for a second or so.

Kommentarer
Postat av: fru a

Borrelia, hu. hoppas du får vara frisk nu, det är liksom lite för mycket begärt att klara graviditet och sjukdomar samtidigt...

2009-11-08 @ 11:40:42
URL: http://entillanna.blogspot.com/
Postat av: Sammy Rose

Fru a: Ja, jag håller verklgien med. Känns som det är mkt nog med att vara gravid. Mne jag hoppas allt det e över nu.

2009-11-08 @ 11:44:13
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Usch vad tråkigt med Borrelia - hoppas du blir frisk av kuren!

Min 4.5-åring hade Borrelia, förmodligen hade han haft det ett helt år innan diagnos. Men allt verkar ha gått bra, skönt nog.

2009-11-08 @ 17:01:18
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Anonym

Borelia? herregud, din stackare... och här kommer jag och snackar om böcker... sorry! Jag är grymt sugen på att se bilder på er badrumsrenovering. Behöver lite inspiration till vår lilla toalett. Antar att ni kommer använda er av färgglatt porslin? Vill se, vill se!

2009-11-08 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0