Art in Sjöbo



Jan Stenmarks utställning "Barnen" visas på Sjöbo Konsthall nu i Oktober. Vi var där på vernissage idag och det var precis som väntat: jättebra.  Konstnären var själv där och vi köpte några av hans vykort av honom.
Gästboken skvallrade om att Jens gamla jobbkompis också varit där. Kanske precis innan oss. Martin Kann ställer i sin tur ut sina Bob Hund omslag på Rönnells antikvariat i Stockholm.


Translation: Today we went to Sjöbo for an art exhibition. One of Jens absolut favorite artist Jan Stenmark was there to open his own show. It was a lot of fun and we bought some postcards. In swedish, but I still wanted to show you.

Kommentarer
Postat av: Bara Barah

Åh jag som älskar Jan Steenmark. Har oxå några vykort som jag vårdar om väl. Fast Rönnells antikvariat skulle man ju kunna gå och kolla in....



Trevlig söndag!

2009-10-18 @ 13:44:27
URL: http://www.barabarah.blogspot.com
Postat av: Lady Thirty

åh Jan Stenmarck är så bra!!!

har några fantastiska bilder uppsatta hemma hos mig.

2009-10-19 @ 09:39:39
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Kristina Savhed

He-he...en av mina favoriter. Jag har skrivit ut några, plastat in och använder som kylskåpsmagneter..En har jag alltid med mig i almanackan, det är kvinnan som säger ömt, då älskar du mig lite i alla fall, han svarar: kanske...eller så ska du dö" love it...

2009-10-25 @ 18:21:21
URL: http://frokensvarshus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0