I´m alive

Hej!

Det var inte meningen att jag inte skulle blogga på flera dagar, det bara råkade bli så. Men jag mår bra nu. Idag tänkte jag jobba lite.

Viola har sin lediga dag och jag försöker hitta på något att göra med henne. Känner mig mest sugen på en loppisrunda, så det blir det nog.
Utanför sitter ett helt gäng småfåglar på vårt fågelhus och glor på mig. Vi har inte börjat mata dem ännu, men idag är det nog dags. De verkar hungriga.

Translation: I am feeling a lot better now. And today I feel like doing something. It is Violas day off from daycare and I might take her fleamarketshopping. She is always up for that, so am I.

The birds outside have started to look for food in our bird feeders. I have not started filling them yet. But after seeing the look on their little disapointed faces I have decided that I will start today.

Kommentarer
Postat av: johanna

det har känts lite tomt i rss-flödet, skönt att du mår bra och är tillbaka. Loppis låter fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0