Good Night


Phot by http://le-petit-oiseau.blogspot.com/

Vilken dag!
Jag har leverarat en hel del, inte allt men ganska nära.
Skrivit 42 mail (rekord)
Packat varor från shoppen
Uppdaterat Dos Family-Photo-Touren
Varit väldigt glad över den touren.

Viola har firat "blå dag" på dagis. (det innebar att alla bar blått och att de för första gången fick uppleva en Pinjata. mm)
Och så har hon kommit på att hennes favoritfrisyr är en väldigt hög tofs.  Det skapar en sån härlig svajande effekt.
Och att hon vuxit ur de flesta av henne brallor, bara så där;helt plötsligt.

Jens har återfått arbetslusten.
Varit på möte i Malmö.
Handlat det dagliga Twixet till mig.
Och ritat en ny Carl, nästan färdig.

Nu går jag och knyter mig.

Translation: Today I have been very efficient.
Have had my daily Twix-bar. Written 42 emails. Updated the Dos Family-photo-tour. Been very happy about that tour.

I have to go to bed now.
Good Night.

Kommentarer
Postat av: Alexandra (syster)

Bra jobbat!! Picture touren är helt underbar!! Blir också helt lycklig av den. Förstod inte att ni hade så många läser över hela världen!

2009-09-09 @ 09:31:22
Postat av: Sammy Rose

Alex: Det blev verkligen bättre än jag hade vågat hoppats på.

Det är alltid lite nervöst när man lägger ut en liten uppmaning till läsarna, för det blir så konstigt om ingen medverkar. Men detta lönade sig verkligen. Och så otroligt fina bilderna är. De är så roliga och varma. Speciellt tillsammans.

2009-09-09 @ 10:02:02
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: jonasn



Ny Carl.....spännande !

2009-09-09 @ 13:59:31
Postat av: Tant Grön

Hjääääääääääääälp!!! Vad har hänt? Jag var inne i shoppen och skulle kolla på "Someone mention my figure?" Den är borta! Säg att det bara är något tillfälligt fel!!! Ni håller på att uppdatera eller nåt? Visst? :-)

Postat av: ÅSA

tjo! Jojo det där med vinyl, det är smidiga grejer och jag är grymt nyfiken vad du kan fixa ihop med denna underbara produkt. Grejen är den att jag fick den där plasten av min mamma. Men det är bara sån hederlig vinylplast som ja typ finns på panduro (eller ännu billigare på färgaffärer tror jag) Sen har jag klippt där det gick bra. (nästan hela stockholm är klippt) orden är klippta på de stora ställena och i detaljerna har jag använt en liten skalpell. det är verkligen en kul produkt att jobba i. Lycka till!

2009-09-10 @ 14:06:13
URL: http://asahammarstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0