Barnvagnsefterlysning



Här ligger vi och slappar.
Det finns absolut ingenting som är så mysigt som en bebis.

Men det var inte det inlägget skulle handla om nej.
Det skulle handla om en barnvagn.

Precis som Tova (kommenterade i förra inlägget) så tycker jag att de gamla vagnarna är härliga och bra.
Jag köpte Violas vagn på Tradera för fem år sedan. Men den har blivit lite ful i galonen och jag skulle vilja ha en ny.
Men jisses vad dyra "retrovagnarna" blivit. Inte kul.
Dessutom blir de sålda fortare än kvickt.

Så nu tänkte jag utnyttja bloggen och göra en efterlysning.
Är det nån därute som har en vagn över? Gärna 70-tals. Gärna både sitt och ligg.
Givetvis betalar jag det ni skulle kunna få på tex Blocket, men på det här viset slipper ni ju besväret med att lägga ut den där =). Och jag slipper stressen av att någon annan skulle kunna hinna före.

Kan även tänka mig massa olika typer av byteshandel. En soffa mot en barnvagn kanske?
Soffor har jag nämligen många av!!
Jag är helt enkelt öppen för förslag.
Maila mig här: jenny snabela dosfamily.com

ps. tova har, inte bara god smak vad gäller barnvagnar, hon har även den roligaste "profilbeskrivningen av sig själv:"hej.jag har tvillingar och är lik lilly allen.kul för mej.yes." läs hennes blogg här!

Translation: I am looking for a new baby pram for Frank. Something like this!
Let me know if you have one.

Kommentarer
Postat av: åsa

va fina ni är! har dock tyvärr inte någon vagn att erbjuda :)

2010-04-07 @ 20:21:13
URL: http://asahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Marica

Vilka fina barn du har! Skönt att läsa att Frank är pigg och stark.



Har tyvärr ingen vagn att erbjuda dock :(

2010-04-07 @ 21:45:24
URL: http://nittiofemkvadrat.blogg.se/
Postat av: Lisa Morris

Hej!Jag heter Lisa o jag har en superfin vagn som jag ej blivit klar att lägga in på Blocket än:)Ska se om jag kan fixa en bra bild om du är intresserad!Det är en 70-tals liggvagn med en platta som kan fällas upp om babyn kan sitta,det gör min lille Pelle 6 månader nu,men snart behöver han en sittvagn istället..Den har en stor korg undertill,bra när man ska storhandla!Färgerna:på utsidan mörkgrön med en bred orange rand, insidan är oxå orange. Den är i ett jättefint skick,stor och rejäl med ett härligt gung i!!Maila mej om du tycker det låter intressant! Vänlig hälsning,Lisa

2010-04-07 @ 22:48:37
Postat av: Theresa

Underbar bild! Frank ser ut att verkligen studera sin söta syster.Och ni alla ser ut att njuta!

Stor kram på er alla!

2010-04-08 @ 20:57:42
Postat av: Hanna

Var också sugen på en 70-talare, men de är så stora och vår bil så liten. Så det fick bli en nyare modell från blocket. Den gröna ovan låter ju helt underbar!

2010-04-09 @ 15:16:36
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej! Kikade in här för första gången idag och jag har ju en vagn på min bloppis http://petraeleonorabloppis.blogspot.com/ den är verkligen superfin och funkar med mjuklift i.

Mvh

Petra

2010-04-10 @ 21:21:50
URL: http://petraeleonora.blogspot.com/
Postat av: Tova

nämen en länk till mej! det har jag helt missat när jag suttit ute i skogen med världens segaste internet.

vad kul!!



Hoppas ni hittat någon ny vagn nu.

Vi har en sprillans ny,som är sönder...igen.

2010-04-11 @ 17:13:50
URL: http://tovalita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0