Julklappar

Nu är jag ju en sån som alltid är ute i sista minuten med julklappar. Så jag kommer inte beställa nått idag. Men om jag skulle beställa idag så hade det blivit följande:


Denna fina väggalmencka till Viola. Av Fia Igelström. Beställ den här!


Denna Uppblåsbara Jordglob till Frank


Och till Jens en digital prenumeration av JUXTAPOZ Mag.



Och till mig själv: Denna One Piece.


Translation: I am always last minute when it comes to Christmas Shopping.
Thats why I will not be ordering any Christmas gifts today. But if I was
this is what I would order:
From the top:
For Viola this wall calendar by Fia Igelström

For Jens a digital subscription to Juxtapoz.

And for Frank this globe

And for me, this OnePiece-Jump In!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, älskar almanackan!

2010-12-06 @ 18:16:56
URL: http://haloslippingdown.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0