T-shirts Black I heart TV SOLD OUT

Mitt i all REA hittade jag lite tröjor på vårt lager som inte finns i butiken.
Det finns inte så många av varje storlek, så innan jag lägger upp dem i shoppen tänkte jag visa dem för er här på bloggen. Ni får alltså chans att köpa dem innan alla andra. Maila mig om intresse finns. Först till kvarn gäller.
shop snabela sammyrose punkt se

Vill också passa på att tacka Kakmonstret som hoppade in som modell på väldigt kort varsel! Puss på dig.

Först ut:
Figursydd DamTröja I Heart TV, Svart. Precis som denna fast svart!
Finns i Medium, Large och X-Large.  150 SEK Frakt tilkommer på 30 SEK



Och nästa:
Klassisk Herr T-shirt-modell. I Heart TV, svart. Precis som denna, fast svart.
Finns i Small, Medium,
Large och X-Large 100 SEK Frakt Tillkommer på 30 SEK SLUTSÅLD I LARGE OCH XL



Translation: The SALE is still on.
I have not yet added these tees to the store. I wanted to give you a first hand look.
There are only a few sizes available so Email me right away if you would like to buy one.

From the top:
First Tee:
Tee Lady Fitted. Just like this one but in Black just like in the picture.
150 SEK Medium, Large and XLarge

Second Tee:

Tee Male I Heart Tv Black. Just like this one but in Black just like in the picture.
100 SEK small, medium,
large xlarge
And a big THANK you goes out to the Cookie monster who was kind enough to model on such short notice.




Kommentarer
Postat av: Anna

Du har mail;)

Ha en bra dag!

Kram

2010-12-08 @ 08:27:41
URL: http://annasbabbel.blogg.se/
Postat av: christel

tack för bonusen:-)

kram

2010-12-08 @ 18:08:10
Postat av: Sandra

TACK snälla för en ursnabb leverans och ett så fint utsmyckat paket att glädjetårar kom hos den annars vinterkräksjuka familjen! :D

2010-12-09 @ 19:50:53
Postat av: Sammy Rose Jenny svarar

Sandra! Hurra! nöjda kunder är det bästa jag vet och vinterkräksjukan är det värsta jag vet.

2010-12-09 @ 23:12:53
Postat av: Johanna

Måste instämma med föregående talare, blev grymt förvånad över den snabba leveransen! Det är man inte van vid kan jag säga. Tack så mycket för bra service och fina tröjor, de kommer att bli en succé på julafton! :)

2010-12-10 @ 14:16:22
Postat av: Sammy Rose Jenny svarar

Vad bra Johanna! Tack!

2010-12-10 @ 15:14:13
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0