And the winner is.......

Ojojoj vilka TV-fantaster jag har till läsare.
Det glädjer att läsa om så många av mina egna favoriter i era kommentarer:
The Office, Twin Peaks, Klovn, Glee, Seinfeld, mfl.

Jag måste börja kolla Mad Men, så är det bara.

Nu till vinnaren i de seanste Sammy Rose giveawayn.
Jag valde ut Karin med sin gulliga berättelse om hur TV´n kan skapa starka vänskapsband.
(Påminde mig om hur jag kan tacka Days Of Our Lives för en av mina käraste vänner, som från början bara var en granne 3 våningar under oss i vår Malmölägenhet. .)

Den vinnande kommentaren:

Postat av: Karin

Jag var jätteblyg när jag började gymnasiet och vågade inte ta kontakt med några av mina nya klasskompisar. Det kändes som om jag inte hade någonting gemensamt med någon annan. Jag höll låg profil i ett år och höll mig till mina vänner utanför skolan men andra året började jag och en kille i min klass av en slump börja prata om tv-program vi gillade. Det visade sig att vi inte bara följt varenda avsnitt av "antikrundan" sedan mellanstadiet utan i princip alla program på svt riktade till en målgrupp i snitt femtio år äldre än oss. Nu är det två år sedan jag gick ut gymnasiet och jag och min klasskompis (som nu bor i en annan stad) smsar varandra varenda torsdag med utförliga kommenterar på dagens antikrundan och utvärderar varenda fredag kunskapsnivån i de båda kupéerna i "på spåret".

2010-01-22 @ 19:03:24

Grattis Karin!

maila mig önskad storlek och postadress.
shop snabela sammyrose punkt se

Translation: The winner is Karin, for her heart warming story of how TV can create bonds between people that can last a 4-ever =)


Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Åh, vilken mysig historia. Det skulle kunna bli en film! Grattis Karin!!!

Postat av: Silla

Grattis Karin..

2010-01-26 @ 09:35:52
Postat av: Jenny

en klart värdig vinnare! :)

2010-01-26 @ 10:18:51
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Grannen

Grattis Karin! Det var en bra vinnare du har valt Jenny!

Håller med Tant Grön.



Love ya J!

2010-01-26 @ 12:45:36
Postat av: Josefin

Vilken härlig historia!

2010-01-26 @ 19:53:32
URL: http://jojososefofinon.blogg.se/
Postat av: Helena

Håller med! En värdig vinnare! På Spåret och Antikrundan är dessutom favorittv-program hos mig med. :)

2010-01-26 @ 21:07:03
URL: http://haloslippingdown.blogspot.com
Postat av: Sandy

Antikrundan är great, men jag träffade på Peder Lamm under en utekväll en gång. Slemmigare man får man leta efter tråkigt nog!

2010-01-28 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0