A bow and pants



Frank passar nu i "Elefantbyxorna". Minns ni dem?
Från min och Märtas Vintage-projekt, dem lade jag nämligen beslag på själv.



Min mor är grym på många saker. tex att free style-sticka. Nu tycker kanske alla ni som kan sticka därute att det inte är någon konst. Men det tycker jag.
Detta rosettband stickade hon på en kväll, efter en önskan från mig, jag beskrev den lite hastigt över telefon och hon satte den på första försöket.

Translation: The Elephant pants looks great on Frank. Do you remember them?
From my vintage project with Märta.

And Viola has got a new bow.

Kommentarer
Postat av: sara

åh jag älskar överkastet(?) som frank sitter på, vart kan man hitta det?

2010-10-10 @ 00:14:51
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Sammy Rose

SAra: Kul. det har jag köpt på loppis.

2010-10-10 @ 08:34:14
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Cim

Här är en som är stickimpad. Skulle så gärna vilja kunna själv. Har prövat, men är för otålig! Men nu börjar min mamma prata om att hon kommer att sticka så det ryker när hon blir pensionist till våren! Ser fram emot att göra stickbeställningar och för att säkra att de beställningarna verkligen kan göras, ska jag till dagens mammakalas köpa en stickbok. Smart va! :-)

2010-10-10 @ 10:59:22
Postat av: Maria

håller med Sara, älskar överkastet!

2010-10-11 @ 14:56:25
URL: http://riazzoli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0