Foto och framsida



Igår var Martin här, han ska hjälpa oss med vår framsida, som ska grävas ut och göras om.
Det blir inhägnat, gräs och plattor. Kommer bli bra. Så nu är jag på jakt efter plattor eller singel som bilarna ska stå på och nån sten till gångar. Det är ju då blocket som gäller. Hör av er om ni har några tips.

Flickan på bilden träffade jag i helgen. På en fotografering. Hon är så söt och jag har många fina bilder av henne, men nästan ingen då hon ser på mig. Hon vägrade. Barnfotograferingar är spännande, svårt att planera i förväg hur man ska göra, det är liksom barnen som bestämmer. Vill de inte ha den blommiga klänningen som mamma strukigt så är det inte lönt att försöka övertala dem. Och vill de inte titta in i kameran så gör de inte det heller. Men fina på bild blir de ändå alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0