Laminerat med Easy Listening



Viola ligger här bredvid mig på en madrass på golvet. Hon har bäddat ner dockan Viktor och Pippi. De är sjuka, prickiga över hela kroppen. "Jag älskar dig, hoppas du mår bättre imorgon" säger hon och pussar Viktor på kinden.

Vi lyssnar på vinyler, som vi hittat på vinden: "Jukka Tolonen & Coste Apetrea", Easy Listening när den e som mysigast.
Jens sitter i sin frigge, avslutar dagens jobb och jag sätter ihop en beställning till en kund. Viola leker som sagt. Hon borde sova men hon leker så fint.

På bilden ser ni ett gäng bilder, laminerade, som jag gjort till mina kunder. Älskar den produkten. De levereras med häftkuddar på baksidan, så man kan ha dem t.ex utomhus eller kakel i badrummet. Foton vill man ju ha överallt. visst?

www.photosbybrandt.com


Kommentarer
Postat av: jenny

Du är så duktig och inspirerande!!

2008-06-25 @ 13:57:31
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0