Nu jobbar jag heltid, är jag vuxen då?



Idag känner jag mig nästan vuxen.
Har varit på ett möte med min och Jens gemensamma revisor. Vi är så förtjusta i honom. Bara tänk att nån vill hjälpa oss med våra röriga papper. Kändes tryggt. efter det begav jag mig till tryckeriet.
Ni Boxer Boy-linne-beställare: Håll ut , de kommer snart!!!

Eftermiddagen bestod av fler möten, båda angående boende och fotografering. Först en mäklare i behov av en husfotograf och sedan ett "hemma hos reportage" i grannbyn. Huset var bra mycket mer storslaget än vad vi förväntade oss och det kommer bli riktigt bra.
Mer om det sen, på en blogg nära dig.

Ja och sen var det ju leveranser också idag, av fotojobb från förra veckan.
Bl.a dessa foton av de fina barnen jag besökte i Barsebäck, ni vet då skruttbilen lade av.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilka vackra bilder!

2008-06-11 @ 15:06:25
URL: http://renoveringochfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: jenny

Najs!! Underbara bilder!

2008-06-13 @ 14:27:30
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0