Prima ballerina



Nu är det snart helg. Jag har jobbat färdigt för idag. Har levererat bilderna ovan, på Ella ballerinan. Årets sista barnfotosession. Nu är det höst och alldeles för kallt för foto utomhus, därför ska sammyrose.se ta upp min tid och Viola ska börja med halvdagar på dagis, det ska bli skönt.
I kväll ska jag bli klippt. Halleluja. Mitt hår ser bedrövligt ut, har gått och väntat på att min kära frisör ska komma hem från BB vilket hon nu gjort. Ikväll klipper hon mig med bebis i famn. Han ska heta Charlie eller Tage, inte bestämt ännu.
Båda är fina men jag gillar nog Charlie bäst.
Så här såg jag ut sist jag blev klippt

Trevlig helg på er

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: anne haavisto

Hejhej där

Jag älskar din blogg, de vackra bilderna är så inspirerande!

Tänkte bara meddela att jag bytt bloggadress, har du kikat än?

Så kanske dags att uppdatera dina länkar;)))



Vad har du för kamera btw?

Finns det nån bra budgetvariant för amatörer?

Jag måste köpa en ny, bilderna med min Ixus blir så grymt dåliga!!!



ciao ciao!

2008-10-17 @ 19:07:07
URL: http://haavistos.blogspot.com
Postat av: Mary

Tage helt klart!!!

2008-10-17 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0