Workday



Nu har vi hämtat på dagis. Det hade varit en rolig dag trots den svåra lämningen.
Jag har försökt avsluta jobb som jag fotograferat i sommar.
Dels från barnfotograferingar som bilden på Henrik och Lova från Zurich ovan och från Katinka och Jakobs bröllop.

Det är så skönt när jobben väl är levererade.  Nu ska jag packa och skicka sammyroseordrar och Viola och Jens ska till djurparken.

Translation: I actually got a lot of work done today. I delivered some "photo shoot gallerys" and started to work on Katinkas weddingpictures.

Now I am going to pack some Sammy Rose-orders and Jens and Viola are going to the zoo.

Kommentarer
Postat av: julia

Jag spricker snart.:P Ha ha

2009-08-19 @ 05:08:11
URL: http://juliasvardag.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0